5 Nisan 2013 Cuma

Ben Bitmişim Arkadaş


Ben bitmişim arkadaş


Bugün dedimki bende bir blog açiyim benim sıpaları yazıyim.

Çok beğendiğim bir blog yazarından tiyomu da aldım siteye girdim açacam bloğu ana! uğraşıyorum uğraşıyorum beceremiyorum olmuyo tam oldu diyorum hoop bi bakıyorum başa dönüyorum hadi bi daha hoop tekrar başa 'ulan noooluyo' demekten kendimi alamıyorum. Twetter, Facebook , instagram acayip kullanıyorum ya bir ağrıma gitti anlatamam.
Bu yazarın verdiği site de İngilizce altta dil seçeneğinden Türkçe yapıyorum bir sonraki sayfaya geçiyorum yok aynen İngilizce devam. Kafayı yemeye az kaldı. Hamileliğin verdiği mallık da var tabii. Ben nerdeyse ağlicam bu olmadıkça.

Sonra dedimki biraz ariyim bakiyim. türkçeyi buldum gmailden. tamam süper bu kolay olur ben burdan hallederim işimi dedim demez olaydım. Sorun dilde değilmiş sorun bendeymiş aynı sayfaya defalarca dönmekten illallah ettim ama azmettim uğraştım didindim ve bu bloğu açtım.

Sabahın 11'inden akşamın 11'ine kadar anca bir blog açmayı becerebildim ancaaak hiç gocunmuyorum çünkü biz hamilelerin kendi aramızda kullandığımız 'hamile aptallığı' diye bir durum var. Ben de bu durumun arkasına sığınıyorum. Çok işe yaradığı gibi çok da gerçekçi.

Mesela normalde leb denmeden anladığın o leblebiyi hamileyken sarısı yada beyazı diye açıklamazlarsa anlamıyorsun. Allah'tan 'hamile aptallığı' diye adını koymuşlar da hamilelikle bağdaştırıp işin içinden sıyrılıyorsun. Yoksa direk aptala maruz kalırdık mazallah.

Bıdılarımı yazmayı düşündüğüm bloğa hamile aptallığıyla başladım ama şu yazıyı yazmaya başlayana kadar çektiğim sıkıntılar beni buna zorladı. Zaten bıdıları yazacak hal de kalmadı.

Onları da yarın yazarım artıkın........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder